Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Czy zakupy na stronie moniqa.pl są bezpieczne?
Prywatność naszych klientów jest dla nas bardzo ważna. Dokładamy wszelkich starań by zakupy w naszym sklepie były maksymalnie bezpieczne zarówno dla naszych Klientów jak również dla nas. Stosujemy najlepsze rozwiązania informatyczne oraz korzystamy z profesjonalnych firm hostingowych by chronić dane naszych Klientów.
Jak założyć konto w Sklepie?
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie Adresu e-mail.
- Podczas tworzenia Konta, automatycznie zostanie wygenerowana nazwa użytkownika dla Klienta na podstawie jego imienia, nazwiska lub Adresu e-mail.
- Hasło do konta Klienta zostanie wygenerowane automatycznie i zostanie przesłane na Adres e-mail podany podczas rejestracji – hasło można zmienić po zalogowaniu na Konto.
- Założenie Konta w Sklepie jest dobrowolne i bezpłatne oraz prowadzone jest na rzecz Klienta przez czas nieokreślony.
- Logowanie na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła przesłanych na Adres e-mail Klienta.
- Po zalogowaniu do Konta, Klient może uzupełnić swoje dane:
- Wymagane podczas składania Zamówienia:
-
- Imię i nazwisko
- Adres rozliczeniowy
- Numer telefonu
- Opcjonalne podczas składania Zamówienia:
- Adres dostawy – jeśli inny niż powyższy
- Nazwę firmy
- NIP
Jak złożyć zamówienie?
- Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk
„Dodaj do koszyka”. - Zalogować się na istniejąco konto Klienta bądź zarejestrować nowe Konto Klienta lub skorzystać
z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji. - Jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – należy wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane
do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia. - Kliknąć przycisk “Kupuję i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany
w wiadomości e-mail. - Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 9 pkt 3.
- Informacje podane przez Klienta podczas rejestracji lub wymagane przy zakupach bez rejestracji, powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne. W przypadku niemożności realizacji Zamówienia,
z użyciem danych wskazanych przez Klienta lub budzących wątpliwości, Sprzedawca podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu ich uzupełnienia lub weryfikacji. W przypadku, gdy kontakt
z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Zamówienia i jego - Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu dokonania zakupu Produktu
za pośrednictwem Sklepu.
Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże ich nie podanie może uniemożliwić realizację usług świadczonych przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
Czy mogę złożyć zamówienie drogą telefoniczną?
Nie ma możliwości złożenia zamówienia za pośrednictwem infolinii ze względu na niezbędne wyrażenie zgody na akceptację Regulaminu zakupów na stronie moniqa.pl.
Kiedy będzie wyprzedany produkt z powrotem dostępny w sprzedaży?
Nasza strona jest codziennie aktualizowana. Prosimy śledzić naszą ofertę.
Czy można otrzymać fakturę za dokonane zakupy?
Oczywiście. Wystarczy że podadzą Państwo numer NIP w zamówieniu.
Z kim mam się skontaktować, jeśli potrzebuję porady przy wyborze produktu lub mam dodatkowe pytania?
Wystarczy wejść w zakładkę „Kontakt”. Tam podane są wszystkie szczegółowe informacje z tym związane.
Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Klient może anulować zamówienie do momentu przekazania kurierowi paczki do doręczenia. Jeśli zamówienie zostało opłacone środki zostaną niezwłocznie zwrócone na konto Klienta.
Jaki jest maksymalny czas realizacji zamówienia?
Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 7 dni roboczych. Oczywiście w wyjątkowych przypadkach będziemy Państwa informować na bieżąco o statusie zamówienia.
Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
O statusie zamówienia będziemy Państwa informować drogą mailową. Natomiast status samej przesyłki będzie można sprawdzić na stronie danego przewoźnika za pomocą numeru przesyłki podanego w mailu.
Jak mogę wykorzystać kod zniżkowy?
Kod zniżkowy należy wpisać podczas składania zamówienia na stronie Moniqa.pl w polu „kod rabatowy”.